caballa

Alla inlägg den 21 maj 2017

Av Malin Dahlqvist - 21 maj 2017 18:22

Hejsan alla i dag sov jag länge, ända tills mamma tvingade mig upp. Vi skulle nämligen på ett möte i stallet igen! Den senaste månaden har jag haft tre möten i stallet och nu ett till. Fast det var av en bra anledning jag ska få hyra ponny i sommar   Jag ska få hyra min lilla prinsesa som jag även får åka och tävla med, är väldigt taggad på det!


Det bästa handde ändå på väg hem, min mamma har ofta sakt att hon vill skaffa ponny till mig och nu i bilen sa hon typ att jag kommer få häst antingen efter sommarlovet eller om ett år. Är så gävla glad just nu även om jag vet att det är långt kvar. När jag kom hem tog jag min första cykeltur för i år och sedan så dampade jag pirates of the caribbean, jag längtar tills att jag får se den nya, ska ut och se den om några dagar.


Hejdå alla  

Presentation

Välkommen till min blogg som kommer at handla om mitt(en vanlig tonårings tråkiga vardag)liv. Jag är en ungdom som har dyslexi och jag älskar livet i stallet. Jg har ridit i snart 9 år och från första dagen har min största dröm varit att få en egen häst.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är ni intresserad av hästar
 Ja
 Älskar dem
 Nej
 Lite

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards